The Midi Ring Fever / Febra inelelor “midi rings”

Colindand magazinele in lung si-n lat (pentru ca asta fac atunci cand sunt plictisita sau pur si simplu ma gasesc in oras si nu ma pot abtine sa nu dau o raita prin magazinele astea sclipicioase ce parca imi striga numele), am observat ca la standul cu accesorii gasesc din ce in ce mai multe modele de “Midi rings”.  Banuiesc ca deja toata lumea stie cu ce se mananca acest accesoriu. Daca nu stiti, sunt acele ineluse super dragute care se pun pe varful degetelor sau la mijloc.

 

Personal  m-am indragostit de aceste bijuterii, le-am tot vazut pe instagram, facebook si chiar pe youtube, o gramada de poze inspirationale si am vazut ca se pot purta la festival, in club si chiar la un outfit casual pe timpul zilei,  asa ca mi-am luat cateva modele de “midi rings” ca sa am de unde alege. Mi se par super cute  si sunt foarte la moda, in plus le puteti gasi aproape peste tot, in special la magazinele New Look, Top Shop, Primark, H&M si chiar online pe Ebay.

Bineinteles am facut si niste poze ca sa va arat minunatiile astea pe degete 😀 Sper sa va placa si sa incercati si voi!

 

Multumesc pentru vizita,

Va pup cu drag

Photo 07 Heart drawing

cristina-black-n-white

 

ENGLISH:

Walking through the shops all day long ( because that’s what I do when I’m bored or I’m in town and I can’t  keep my eyes away from the shinny mirrors who call my name),  I’ve noticed that at the jewelry section I see more and more Midi Rings sets, all in different shapes and models. I bet you guys already know what midi rings are,  the little rings you can wear them on top of your fingers or in the middle.

I fell in love with this accessories, I really think they’re so cute and fashionable, seen a lot of them on instagram, facebook and youtube. Lots of pictures that inspired me, so trendy you can wear this at the festivals, clubbing, or even for a casual  outfit through the day, so I bought couple of pairs for myself. You can find them all over the shops,  especially in New Look, Top shop, Miss Selfridge, Primark and of course online ordering from Ebay.

I took some photos of myself wearing midi rings so you can see how they look like on fingers. I hope you guys like it and why not try it too!

 

Thanks for your visit and hope you enjoyed this post,

Lots of  love

Photo 07 Heart drawing

 

IMG_1376

IMG_1377

IMG_1378

IMG_1379

IMG_1380

IMG_1381

IMG_1382

 

2 thoughts on “The Midi Ring Fever / Febra inelelor “midi rings”

  1. Eu mi-am luat un set de 15-20 de inele subtiri simple de la h&m.Absolut geniale!
    Imi fac cu ochiul si cele cumparate de tine 😀
    Un sfat pentru blog de la o cititoare: ar trebui sa micsorezi putin pagina daca se poate. Scrisul e deranjant de mare 😀 Sper sa nu te deranjeze sfatul meu si sa-l iei drept critica.
    Te pup si succes cu yt si blogul :*

    Like

    1. Multumesc frumos 🙂 am sa iau in considerare sfatul tau pentru ca si pe mine ma deranjeaza scrisul, insa deocamdata am cam uitat cum sa editez cu WordPress 😀

      Like

Leave a comment